lørdag 7. juni 2008

Søte vinglass for en billig penge

I dag har jeg fått gjort litt "ting og tang". Fikk vært en superrask tur i byen. Denne byturen har jeg egentlig utsatt hele uka. Tanken på asfalt,butikker og handlesenter byr meg imot når vi har det nydelige sommerværet.
I dag fant jeg noe som jeg virkelig trengte, og det var noen koselige glass, som passer til hvitvin og rose`vin.Jeg synes krystallglass ofte er veldig dyre, og glass som skal brukes mye ute trenger absolutt ikke å være eksklusive(ei heller inne for den del). Tvert om :) En annen viktig "greie" (for meg) er rett og slett gleden med å prøve og få det koselig i heimen, men for en billig penge.Glassene er passe store til formålet....og jeg synes den lille borden er koselig :)



Ny romantisk duk til utebordet :) Jeg bare elsker disse fargene til hvite hagemøbler....men,smak og behag.

Telysholderne fikk jeg av en venninne til bursdagen for noen uker tilbake.

1 kommentar:

Helene Hallanger sa...

Hei!

Vi er på jakt etter de vinglassene du viser her, husker du hvor du kjøpte de, evt om du har noe informasjon om de? Setter veldig pris på svar! Du er en første som har et bilde av akkurat de vinglassene vi er på jakt etter. Mvh Helene Hallanger

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)