onsdag 11. juni 2008

Midtveis i uka

Utrolig,men sant!! Allerede onsdag i dag, og jeg har kommet midtveis i uka. Og for en uke....så langt. Begynte på jobb igjen på mandag.Det var som å bli dytta rett inn i en aktiv tornado..hui og hå :) Og som ikke det var nok så dundra skjebnen til med en skikkelig vannlekkasje på badet( seint mandags kveld). For sikkerhets skyld så var det røret som bringer det varme vannet opp til servanten som sprakk (plastikkrør)Det tok nok ikke mer en maks to minutter før hele annen etasje var som et tyrkisk dampbad. Jeg fikk total panikk, og der sto jeg ....og husket ikke hvor stoppekranen var....."milde moses"... Det var rett og slett litt krise i mitt liv på mandags kveld. Denne hendelsen kommer innunder "De store ting" i bloggen min :) ti hi... Heldigvis, livet går videre og alt ordner seg jo.
I dag "skinner" sola på himmelen min igjen :0)...FERIEPENGENE har kommet inn på kontoen!! I kveld skal jeg planlegge litt "ting og tang", og så skal jeg lage meg en liten (...er i alle fall tanken) handleliste. Jeg har sett meg ut noen kjempekoselige, søte gjenstander hos "Sofies Villa", og i butikken "Fryd for øyet". Hos Sofies har jeg funnet et herlig hekla pledd. Stort lunt sommerpledd som kan forlenge sommerkveldene ute i hagen, og beskytte bare legger mot myggestikk :)
Da jeg var inne på bloggen til "Min Verden" ble jeg inspirert til å kjøpe bladet "Vakre hjem & interiør". Her er det utrolig mange skjønne bilder fra hus og hage og uterom,...sukk ! Hver gang jeg ser i bladet så dukker det lissom opp noen nye detaljer på bildene - utrolig. Randis romantiske hage er jo bare som en drøm, med hvite kurvmøbler,sinkpotter med skjønne roser,Begonia og Hortensia. Jeg beundrer kreativiteten hos slike mennesker. Det er så utrolig gøy, og så lærerikt da!!

Ok, det var det jeg rakk å skrive i dag. Gleder meg til helgen, for da er det jeg som styrer tiden, og ikke tiden som styrer meg :)
Ps. Lagt ut flere kjempefine lenker...noen er hentet fra "Vakre hjem & interiør" Kos deg :)

2 kommentarer:

Min Verden sa...

Hei, så koselig at jeg inspirerte deg til noe :) Jeg suger til meg inspirasjon og gode ideer her inne. Prøv deg på Drømhem og svensk Lantliv også hvis du ikke har gjort det! Ja, rosen er nydelig. Spennende å se hvordan den blir etter overvintring i garasjen. Ha en herlig natt og en fin dag i morgen. Hanne

Min Verden sa...

En ting til. Minna hadde artikkel i siste Vakre hjem. Du finner henne på blogglisten min. Kan tro hun produserer mye fint :)

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)