fredag 27. juni 2008

"Sommerstua" er i flittig bruk.


Paviljongen jeg kjøpte i våres har vært en stor suksess! Den har ...., og er i flittig bruk.
Litt blomster,lys og noen pledd har gjort sitt til at vi trives i paviljongen. Besøkende foretrekker også å slå seg ned i "sommerstugan".
Jeg var veldig spent på holdbarheten i regn og vind, men foreløpig har det fungert helt greit ....tross for prisen på rundt tusen kroner :)
Blomstene trives også. Her får de masse lys,men ikke sterk sol, og i tillegg er det lunt.
Kanskje jeg kjøper noen Klematis som kan klatre oppover hjørnene (der Lavendelen har fått plass)....tror det kunne blitt utrolig koselig......
Kjøpte det siste nummeret av "Bolig Pluss"...og der bugner det jo av supre tips til hagefesten- farlig...farlig :)
Det er de små detaljene som teller.
Noe jeg falt pladask for er stettefat som bungner med friske jordbær,blåbær osv. Helt fantastisk å se på, og det gir en tilsvarende smaksopplevelse. Zinkbalje med isbiter og flasker med godt innhold, er en gøyal "vinkjøler" til sommerfesten. Fordelen med en paviljong, stor markise....eller tilsvarende er jo at "innetingene" kan flyttes ut...........og da blir kjøpesirkuset redusert litt....tror jeg... :)


Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)