onsdag 25. juni 2008

Allerede i feriemodus

Ja, nå er jeg i feriemodus. Stress og pliktfølelsen for å måtte gjøre noe som helst har jeg parkert for noen uker.

Til og med gresset har fått lov til å vokse i fred og ro :)
I dag skal det riktignok klippes.

Favorittkaffekoppen er flittig i bruk. Ingen ting varmer mer et "mammahjerte" enn å få dette budskapet på kaffekoppen.
En sterk god kaffekopp i ro og mak på morgenkvisten...ikke stress og klokkesletter som skal oveholdes.....fantastisk skjønt:)




Herman nyter late dager i hagen. Han storkoser seg med mye besøk,og han tar det for gitt at alle mennesker som kommer innenfor hageporten hos oss, kommer ene og aleine for å kose med han:)








































I går var jeg i Larvik å besøkte søsteren min. Hun har en fantastisk naturtomt helt ned til vannet. Hun har supergrønne fingre, og driver fram fantastiske urtebed.
Fikk to nydelige keramikkpotter med Lavendel.




En bukett med pepperynte fikk jeg også. Peppermynten pynter opp på kjøkkenbenken,og bladene lukter nydelig.
Vann, isbiter og to - tre peppermynteblad i en mugge smaker friskt....og i tillegg er det sunt :)

1 kommentar:

Min Verden sa...

Den bikkja har det bra :) Deilig med urter. Jeg er kreps og sannheten er at jeg holder på med ennå fler bøker enn det jeg viser frem ;) Jada! Der har du meg. Må liksom gjøre alt på en gang. Har lukt og ordnet litt i hagen. Ugresset har iallefall hatt det bra i hagen den siste uken med regn og sol omhverandre. Gresset ble klippet i går og endelig fremstår parken i all sin prakt! Snart ferie. Innspurt på jobben - pust. Hanne

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)