fredag 6. juni 2008

Feriere i Norge...

En av fordelene med at jeg er et A - menneske, er at jeg får gjort mye før klokka er åtte på morgenkvisten.... I disse nydelige morgentimene har jeg for eksempel begynt å planlegge litt av sommerferien min. En skikkelig fottur i fjellheimen med Herman, står som nummer en på ønskelista. Gå fra hytte til hytte, tre fire dager.....herlig! Har sust rundt på nettet. Turistforeningen har mange flotte tilbud over hele landet. Det er ikke lov å ha med hund på alt, så enkelte tilbud er da utelukket.


Fantastiske bilder fra Geiranger. Jeg har i mange år hatt lyst til å feriere i Norge ,men av en eller annen (merkelig) grunn så har det nesten alltid endt opp med ferie ute i verden....Det er mange spennende og flotte steder i vårt langstrakte land. Jeg personlig synes det er noe helt spesielt med vestlandet,fjellene og fjordene ............vilt og vakkert.



Det kiler nesten i magen bare av å se på disse bildene

Det er bare en ting å si : Fantastisk !!


Håper jeg innen september kan legge ut mine egne bilder av dette imponerende landskapet.....



Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)