mandag 16. juni 2008

Hagebilder

Endelig!!
Nå begynner det og bli farge på jordbærene.
Kan tro jeg er spent på hvem som får den første lille smaken av søte jordbær....Blir det fuglene,eller sneglene ....eller blir jeg den heldige?? :)
Jeg har ikke en striglet hage.....av mange grunner. Jeg har hatt en slik hage før...i mitt tideligere liv, og jeg vet at det krever masse, masse arbeid, og det passer meg ikke lenger. Jeg skal kose meg med hagearbeidet.....og ikke få stress-skuldrer....
Disse skjønne blomstene får derfor leve i fred i min hage.




Utenfor gjerdet begynner det også å bli noen nydelige fargeklatter.


Fant fram noen gamle blomsterkasser jeg malte for mange år siden. Den gang da husene skulle være Stavernsgule og skoddene dyp grønne....Var vel i begynnelsen av 90-tallet da tenker jeg :) Blomsterkassene har nå kommet til sin nytte igjen.
Synes ikke det ble så verst. Kunne ha malt blomsterkassene i samme farge som huset....kanskje, men det gidder jeg ikke denne sommeren :)

1 kommentar:

Min Verden sa...

Fint ble det! Er det ikke deilig med sommer... :) Joda, har lest Bopluss - leser alle blader som har med interiør, men må ta meg litt sammen med kjøpingen. Det jeg ikke kjøper lenger er sånn som Hjemmet, KK, Kamille osv. blir bare liggende. De andre tar jeg frem og leser flere ganger. Abbonnerer på Bonytt, men det er jeg ikke så glad i lenger. Blir for firkantet i formen. Har vært i fylket ditt i helgen. Larvik er jammen bratt!

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)