onsdag 18. juni 2008

Ikke lett og bli klok på

I dag kom jeg hjem til et helt tomt hus. Det var ingen overlykkelig rottisgutt som møtte meg med hengiven glede.....og i kveld kommer heller ikke datteren min hjem fra studier/jobb i Oslo. De to har nemelig dratt på fjellet, for å tilbringe noen dager der.
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt at det skulle vært så utrolig skjønt, herlig, fantastisk med noen dager "fri" fra Herman. Særlig når han røyter som verst.
I dag har dagen kommet, og "drømmen" har endelig blitt en realitet. Men! Koser jeg meg glugg ihjel......neeei da :) Gjør jo ikke det. Nå synes jeg det er så utrolig tomt i huset.....så altfor stille, og jeg savner jo kosen. I tillegg så synes jeg det er "rart", uvant..... og ikke skulle vente med middagen til datteren min kommer hjem.....

Noen ganger (eller er det egentlig ganske ofte??...Hm..) så blir jeg ikke helt klok på meg selv. Føler meg litt lik "VinglePetter"... Nå må jeg sannelig skjerpe meg !! Uff og uff :)

Nei,...nå skal jeg jammen være litt "gæern".... å ta meg et glass rødvin siden det er litt grått og trist ute. Så skal jeg finne boka mi... og kose meg med/i stillheten :)

I morgen er det siste dagen på jobben før sommerferien..... da er det ikke jobb igjen før 12. august - FANTASTISK!

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)