onsdag 10. september 2008

Skal ....skal ikke ....

Jeg sitter å funderer, og nesten "teller på fingerne". Skal jeg....eller skal jeg ikke. Fornuften sier på en måte nei, samtidig så vil trening på et helsestudio være en fin aktivitet i ukene framover. Vet at jeg har lett for å være ivrig de to første ukene......og så ender jeg opp som støttemedlem resten av medlemstiden. Det har jeg ikke råd til selvfølgelig.

Jeg går tur hver dag med hunden,men jeg trenger trening av muskler, og jeg trenger litt variasjon. Å trene på helsestudio er jo også litt sosialt, og det skader ikke når jeg tilhører gruppen singel.
Jeg har mange argumenter som taler i mot, og mange som taler for...æsj!!! Jeg kunne jo tenke meg å bli litt fastere i "fisken".....etter fylte 40 så skjer det mange forandringer fysisk, og jeg er ikke like begeistret for alt sammen. Hva gjør jeg da? Kjøpe manualer å trene hjemme ? Hvor lenge greier jeg å motivere meg da ....tro ? Jeg har ofte dårlig samvittighet for hunden som er så mye aleine når jeg er på jobb. Skal jeg begynne å trene tre ganger i uken så blir det også noen timer med aleinemoro for min firbeinte venn.....er det lurt ?
Noen ganger skulle det vært nydelig og ikke tenkt så mye ...... bare GJORT det liksom :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)