fredag 19. september 2008

Jeg koser meg med en rød italiener

Oi som dagene "flyr"....allerede flere dager siden jeg har vært her inne på min digitale dagbok. Fritiden er knapp etter arbeid, og i mitt liv er det mange prioriteringer hele tiden. Jeg er dessverre ikke et supermenneske med mange reservebatterier og det er en del jeg faktisk ikke rekker.

Jeg er jo veldig opptatt av rottisen min, og i går var vi gjester på treningen til TEAM SLAGEN. Det var veldig interessant,lærerrikt, kaldt og forbanna mye knott. Har muligheten til å dilte med noen treninger fra uken av.....MEN.... jeg må tenke litt i helgen. Herman er jo en rottis,men i hodet er han som en fintfølende puddel. Treningen for hundene i Team Slagen er ikke for pingler (enten det er hund eller eier, eller begge som er befengt med en slik betegnelse). Ok nok om det. På søndag skal vi tilbake,men da skal vi kun se på et mesterskap.

I skrivende stund sitter jeg å koser meg med en god rød italiener. Lett, fruktig og passe temperert. Herlig med et glass rødvin på fredag ettermiddag.

Gleder meg til fredagens "Gullrekke". Uff da !! Det er vel egnetlig et tegn på at jeg begynner å bli litt satt :) Jeg er ikke partyløve på fredags kvelden, det er bare å vedkjenne seg.... litt flaut å si ,men slik er det. Jeg elsker å kose meg på sofaen etter en lang uke..

Hva er det de litt gamle og kloke sier ....?? "Alt til sin tid"
Nå rekker jeg akkurat å lage litt god sterk kaffe.....før dansen på tv 2 setter igang :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)