mandag 1. september 2008

"Doffen har daua "

For noen uker tilbake kjøpte jeg et lite søtt akvarium på 19 ltr., pluss fire slørhaler med forskjellige farger, og i forskjellige størrelser.
Allerede etter fjorten dager "Daua Doffen". Uka deretter var jammen meg enda to klare for søppelbøtta. Jeg skjønte ingen verdens ting!! Ikke hadde de fått for mye mat. Ph verdien i vannet hadde jeg sjekket i dyrebutikken par dager før døden inntraff første gangen, og akvariumet var reint...... Så tenkte jeg at dette var for drøyt, og jeg dro tilbake til dyrebutikken og forklarte..... og fortalte.
Enden på "visa" var at jeg fikk en tilgodelapp på tre nye (levende) fisker.
MEN!! Jeg kunne ikke hente dem før om en uke fordi fiskene i butikken gikk på medisiner......De (dyrebutikken)hadde nemlig fått en haug med akvariumfisk fra Sverige som var sjuke.....ja da....
Det som er verre å forstå er at den fjerde fisken fremdeles lever og har det bra.....men ok, han er sikkert en robust fyr :) Tålte rett og slett litt mer enn sine søstre & brødre...

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)