fredag 26. september 2008

Høstferie :)

Utrolig herlig!!
Høstferie en hel uke,dvs. nesten en hel uke. Jeg fikk nettopp en nye stilling på jobben, og må derfor belage meg på å jobbe i hvert fall en hel arbeidsdag til uka....men, jeg kan om ikke annet velge dag og tidspunkt selv.
Som alltid så har jeg mange planer over hva jeg skal, og burde få gjort i løpet av høstferieuka. Jeg tilhører kategorien som aldri lærer, så lista over alle gjøremål er skrevet ned for lengst ....grrr....Er irritert på meg selv som holder på med dette tullet bestandig..... Det å skrive lister er bare å skape en stressfaktor, og i hverfall er det med på gi meg dårlig samvittighet hver gang jeg ikke får gjort mer enn 1/4 av "ønskene"

Jeg skal ha noen venninnner på litt mat i morgen kveld, og det ser jeg fram til. Det har vært mye jobbing, og lite sosialt de siste to ukene. Lurer på om alle som jobber full stilling har det slik ?? Av og til synes jeg at ukedagene stort sett består av tre- fire ting og det er søvn, jobb, gå tur med hunden og lage litt mat. Usj :( Det er ikke det jeg drømte om....

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)