lørdag 12. juli 2008

Ta vare på minnene

Utrolig hva paspatur og ei billig ramme fra Ikea gjør med noen barnetegninger/malerier.

I annen etasje har jeg laget en bildevegg med koselige minner. Da datteren min var ca. 7 år gikk hun på malerkurs, og på det tidspunktet var det hest og ridning som betydde alt.

Istedenfor å la disse minnene ligge nedpakket i en eske (som det ofte gjør) er det koselig å sette av plass på en egnet vegg, og lage en liten kunstutstilling.



Morsomme kullstifttegninger hun lagde på barneskolen...
Abstrakt akvarell :) Bildet heter "Sol"

1 kommentar:

Min Verden sa...

Så hyggelige barnetegninger. Jeg har også noen jeg burde gjort noe med! Drageløperen ja! Beste boken noensinn spør du meg. Jeg så filmen i går, men filmen greier ikke gjenskape magien som var i boka (min mening). Hanne

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)