tirsdag 22. juli 2008

Alt om ingen ting

I dag har jeg gjort alt og ingen ting. Det hører kanskje med til ferien det. Dagen begynte veldig spenstig med brødbakst, og pastasalat som skulle være til lunsjen. Fikk "lurt" med meg datteren min på stranden,men der blåste det faktisk småsurt så vi vendte nesa raskt hjem igjen.
Da var det ikke annet å gjøre enn å klippe gresset i bakhagen. Bakhagen har en tendens til å bli nedprioritert. Tok et skikkelig røsk der i forrige uke, og da ble hekkene og bøketrærne klipt. Epletreet i bakhagen har masse kart - jippi, så i år blir det eplekake og sikkert også eplepai fra eget tre - gøy da :)
Jeg er jo mitt oppe i maleprosjekt......usj.... Har i dag såvidt begynt å grunne baderomstaket,dvs. jeg har tatt fem lengder. Hermangutt hadde vært og badet på kveldsturen, og han luktet regelrett som ei møkkadynge....blæ!! Fram med hundesjampoen og inn i dusjen da vettu...Det er jo nesten som en middels treningsøkt og dusje den firbeinte guttungen.....og så etter den tørn tok jeg meg en kald pils....og her sitter jeg nå og rabler ned alt...... om ingen ting egentlig.
Leser for tiden Tusen strålende soler,skrevet av Khaled Hosseint. Jeg har også lest Drageløperen av samme forfatteren. Denne boka er i hvert fall like fantastisk !! For en utrolig forfatter denne Khaled er. Han skulle jeg gjerne invitert på middag, og hatt noen "litterære" samtaler med.Tenk å kunne skrive så imponerende bra......
Ok...hva gjør jeg nå da.....skal jeg ta fatt i malingskosten igjen....eller skal jeg lese litt mer om stakkars Mariam...Fornuften sier "male"....men ...:0)

1 kommentar:

Min Verden sa...

Ja, den boka ligger og venter på meg også. Jeg får ikke lest denne sommeren. Bare rydder jeg. Fikk litt tid på stranda i dag, men det var jo så varmt at man måtte bade en gang i timen. Resulatet ble at solkremen ble vasket av hele tiden og dertil resultat... Ha en fin soldag i morgen. hanne

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)