torsdag 17. juli 2008

Flørt på blå resept

I går var jeg og en venninne ute å spiste og koste oss på brygga,nærmere bestemt på Havariet. Maten og servicen var meget bra tross for masse mennesker osv. Utrolig nydelig å sitte ute å spise med solbrillene på til nærmere halv ti på kvelden. Traff mange kjente og det var koselig for en (nesten) innfødt tønsbergenser i fellesferien...... Når turistene inntar byen så forsvinner lissom lokalbefolkningen i menneskemyldret disse fire ukene....

Herre gu.... så godt vi egentlig har det i det forholdsvis fredfylte landet vårt, og spesielt når værgudene imponerer med nydelig sommervær og varme... Sitte lettkledd,sommerbrun, ha penger i lommeboka.....kunne bestille mat og vin og det man måtte ha lyst på ..........

I slike stunder tenker jeg virkelig på hvor heldig jeg er....... som er nettopp den jeg er, og som bor her i lille Tønsberg by, i det bitte lille landet Norge.....Jeg har så utrolig mye å være glad for.........Jeg kan bestemme helt og holdent over meg selv, gjøre valg basert på mine egne ønsker og behov.... Utrolig skjønt og fantastisk !!
Dyrke litt uskyldig sommerflørt til de seine nattetimer......smil,øyekontakt,lette berøringer,nydelig duft av after shave.............sukk :) Jeg kjenner at jeg virkelig lever ! Flørt, forelskelse,kjærlighet må jo være livets medisin ?

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)