lørdag 26. juli 2008

Don`t buy from Prior

Dette er høns fra Prior!!
Jeg kjente jeg ble regelrett kvalm da jeg åpnet pakkene og så fjærene som hang som dotter rundt om på fuglene. Det så helt motbydelig ut, og det endte med at jeg kastet alt sammen.

Jeg hadde funnet en flott oppskrift i en kokebok med fransk bondekost, og jeg hadde handlet inn all verdens tilbehør osv. OG faktisk for en gang skyld så skulle jeg lage en helt ny rett, å følge oppskriften slavisk (det forekommer ikke for ofte). Det ble aldri noe av......

Folkens !! Don`t buy from Prior........

Vi betaler skyhøye priser for maten i dette landet , og produktene bør derfor være helt tipp topp.....mener i hvert fall jeg.
Skikkelig uggent!!




1 kommentar:

Min Verden sa...

Ja dette gå guggete ut - men jeg har opplevd det samme. Sendte klage til prior og fikk en beklager så mye gavekort. Dette skal ikke skje og jeg tipper Prior vil vite det. Ellers med standlivet - så er det blitt sånn at jeg faktisk kan ha med meg boka og praktisere lesing på stranda! Det er deilig å få store barn. I dag har jeg vært alene et par timer i hagen også og lest. Herlig. Ha en fin søndag. hanne

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)