fredag 11. juli 2008

Noen timer av min fredag

Denne gutten er ikke i form. Matlysten er borte og det har vært mye oppkast. Har vært hos dyrlegen i dag,og det ble tatt røngten,blodprøver,tempen og puls. Bildene viste ikke noe feil, og heller ikke blodprøvene. Mulig det er en magekatarr. Herman skal faste i par - tre dager og deretter skal han gå på "lett - diett", dvs. torsk,fiskepudding, loff ol. I tillegg skal han ta medisiner.
Som en tilleggsopplysning...så kostet dette kroner 3000,-




Rosebuskene har også fått stell i dag :) Nå blomstrer de som bare det.
De er for tiden lusefrie og friske:) Rådyrene greier ikke å nå knoppene lenger for jeg har dratt rosebusken litt vekk fra gjerdet. De (rådyrene) har nemlig prøvd å strekke seg over gjerdet "oh yes" :) De er ikke skvetne serru........



Har også vært innom "Fryd for Øyet"
på formiddagen.
Falt for disse såpestykkene....de synes jeg var både søte og delikate i "looken". Koselig å pynte litt opp på badet til helgen.....


.....og i stua har jeg pyntet opp med favorittrosene mine.
Kan ikke tenke meg noe nydligere enn akkurat disse rosene...
Helt skjønne !!! Superdelikate i fargen.
169 kroner for ti roser synes jeg er en grei pris. Disse rosene holder seg alltid flotte i dagevis.

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)