lørdag 5. juli 2008

Etter karamellene kommer smellene

For noen år siden hadde jeg en kollega som brukte utrykket "Etter karamellene kommer smellene"...jamført med "Etter den søte kløe kommer den sure svie".
I dag våknet jeg opp klokka ni, og jeg kjente at jeg hadde en skikkelig "Dagen der på..." Jeg kan ikke tenke meg noe mer pyton enn akkurat det. Jeg gikk ut av sengen for så å gå ned en etasje og finne sofaen umiddelbart! Der lå jeg med hodeverk,kvalme,dårlig samvittighet....til klokka ble tolv. Da måtte jeg bite tennene sammen og virkelig mobilisere alle krefter og viljestyrke.. Herman stakkar var omtrent gul i øyenene, og det var ikke annet å gjøre en å rusle til skogs.....og i den varmen,SUKK og stakkar meg :( Kom meg gjennom rusleturen med nød og neppe.
Og, som om ikke dette var nok så skal jeg i 50 års lag i kveld - jippi!! Kan tro jeg er gira på vin til maten ....blæ....kjenner jeg får grøssninger bare ved å skrive dette her. I dag må,må,må jeg huske å drikke rikelig med vann!!!!! Det er farlig i denne varmen og ikke kompensere med masse vann når det nytes alkohol.

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)