tirsdag 15. juli 2008

Pappvin som duger

























Jeg er i utgangspunktet ikke begeistret for pappvin, men denne hvitvinen er faktisk god. Nydelig til sjømat, og den duger tilstrekkelig som "nippe - kose - vin". Fargen er delikat, og den gjør seg i en vinkaraffel.......... Den er passe tørr....lukter nydelig
"Italieneren" er ikke av de billigste pappvinene, men sett i forhold til en like god vin på flaske så er dette et godt kjøp...... Try it :)



Ok, da er det tilbake til malingsarbeidene.... Male tak er ikke gjort på en , to , tre..... MEN! du verden så lyst og deilig det blir med hvite tretak framfor furutak med masse kvist i.

Jeg maler med vannbasert maling, og det er utrolig greit. Vannbasert gasser ikke på langt nær slik oljebasert maling gjør, og den tørker i rekordfart. Ikke noe problem og ta to strøk på en dag.......hvis jeg vel og merke kommer igang fra morgenen av :)

1 kommentar:

Min Verden sa...

Dum dum boys ja, jeg har ikke vært på konsert med dem sien Rockefeller i -88 (tror jeg) Noe sånt iallefall. Skulle vært gøy å gjøre det igjen. Slottfjellet er flott, men jeg trodde festivaler der var over. Det var noe tull i fjor ikke sant? Godt du har hatt det bra og lykke til med maling av tak. Det er noe skikkelig skitt - men blir kjempefint når det er ferdig. Hanne

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)