mandag 7. juli 2008

Lat dame på 43 år i overskyet vær.....

Mandag er en fin dag nå når jeg har ferie. I dag må jeg begynne å ta tak i en del praktiske gjøremål. Ukene flyr så forbasket fort, og siden været er så som så er det nå en gylden anledning til å få gjort unna vask,rydding,malingsarbeider m.m. Jeg har laget en liste over en del ting jeg absolutt bør få gjort i løpet av sommeren, så da er det bare å brette opp skjorteermene.
Jeg angrer som en hund på at jeg ikke malte takene da jeg pusset opp huset i fjor.....så det blir jo litt av en jobb. Heldigvis malte jeg stuetaket ved påsketider....så da gjenstår det "bare" kjøkken,gangene,begge soverommene og badet :) jatta....

Jeg må en tur til Ikea og kjøpe noen garderobeskap. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg garantert hjem med "litt" annet også. Kanskje jeg skulle begynt med turen til Ikea??? Det er igrunn den artigste arbeidsoppgaven som står på lista mi over alle gjøremålene....Latskapen har virkelig fått etablert seg i hver eneste celle jeg har i kroppen.....eller er det alderen,været,humøret....? Kombinasjon kanskje ;
"Lat dame på 43 år i overskyet vær med nedsatt arbeidslyst, og humørskalaen viser lavtrykk". Forresten så er jeg ikke i dårlig humør, det har jeg ikke noe grunn til.
Ok, en kaffekopp....så setter jeg i igang :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)