torsdag 29. mai 2008

Senor Peregrino - en bok verdt å lese

Utrolig,men sant ! Jeg er igang med å lese en bok ! Etter Herman kom i hus for snart to år siden, så må jeg ærlig innrømme at det har vært lite lesing. Kjøpte masse litteratur om hund og rottweiler som gikk ned på høykant de første månedene,men så har det jammen meg vært stopp med litterært innputt.
Boka jeg leser heter "Senor Peregrino", og er skrevet av en forfatter som heter Cecilia Samartin.
En bokinspirator fra Norli har fått sin uttalelse om boken på trykk, og det står : "Den nye Isabel Allende ispedd en dose Paulo Coelho...."
Jeg har kommet halveis i boken, og jeg kan fastlå at uttalelsen fra bokinspiratoren er helt korrekt. Jeg har lest mange bøker fra begge forfatterene, og at Cecilia Samarin har hentet inspirasjon fra Allende og Coelho ......ja, den tanken hadde streifet meg uten hjelp fra Norlis bokinspirator. :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)