onsdag 14. mai 2008

Utenfor gjerdet & porten






















I år bestemte jeg meg for å prøve og gjøre det litt trivelig utenfor hagegjerdet, og porten. Gjerdet malte jeg i fjor.Jeg kjøpte en rimelig (250,-) furubenk som jeg har malt i samme fargen som huset.






















I år har det Japanske kirsebærtreet begynt å henge fint over gjerdet, ut mot gata. Det er ikke mange blomstene foreløpig, men de som er i blomstring er bare helt skjønne. Jeg var veldig spent på om treet ville overleve. Herman (rottisgutten i huset) begynte nemlig å kvesse skarpe valpetenner på greinene, men treet var heldigvis seiglivet og har vokst masse.Noen ganger har jeg da flaks :)






















Jeg kjøpte 2x40 kg med hvite steiner, i to forskjellige størrelser. Steinene har jeg lagt langs gjerdet. Det pynter veldig opp.
Det er jo kjempekoselig når forbipasserende kommer med hyggelige kommentarer.
Er veldig spent på å se resultatet etter ei regnskur......er steinene fremdeles hvite....og vil de ligge der foran gjerdet mitt....?

























Alt må nødvendigvis ikke være forferdelig dyrt for å "piffe" opp litt. Men!! Å drive med hage og "hageting", ja da "går" det fort litt penger, uansett.






































VELKOMMEN :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)