tirsdag 27. mai 2008

Fordeler og ulemper med det meste

Ikke spesielt atraktivt å skulle gå på krykker i flere uker,men skal jeg overbevise meg selv om at det også kan være noe positivt ved å være sykemeldt, ja så må det jo definitivt være årstiden, og ikke minst det herlige været vi har nå (i Tønsberg). Jeg kan jo være ute å nyte herligheten! En annen fordel er at det er tryggere å farte rundt på krykker når bakken er fri for snø og is...... og badesesongen har for min del ikke begynt enda :)
Nå skjer det mye utenomhus,i naturen og i hagen , i bedene.....Gjøken gol i Teieskogen på søndag.......Av med skoene :)
Har tatt noen bilder igjen. Stor bukett med markblomster, og noen lupiner..... Vakkert ? Jeg får en "Alf Prøysen" verden innover meg når jeg får slike blomsterbuketter. Denne har jeg satt på trappa. Måtte buketten vare i maaange dager :)



























"Ta et strå og træ dem på "..... Jordbærplantene mine er i full blomst :) Plantene satte jeg i fjor, rett i bedet sammen med urter,busker og blomster......



Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)