lørdag 31. mai 2008

Nytt rom i hagen ..........



















Her kommer skrytebildet :) Jippi !! Jeg fikk til monteringen. Paviljongen er montert og klar til bruk. Jeg synes ikke bildet viser hvor koselig det faktisk ble,,,,men,men....sånn er det jo noen ganger . Heldigvis for jeg si...ikke ofte at bildene blir dårligere en virkeligheten .... (betyr vel igrunn at jeg er en elendig fotograf det...hm..)
Uansett, nå har jeg et ekstra "rom" i sommer...håper jeg får kjøpt myggnetting på mandag. Ønsker meg ikke masse vind i sommmer :)
I går kveld satt jeg i min nymonterte paviljong og kosa meg skikkelig med et glass rose. Plutselig hørte jeg tasling utenfor hageporten min. Hva er det ? Tenkte jeg...... Og så var det piggsvinet som kom ut av kompostbingen min i våres, som var ute å tusla.... Er han (aner ikke hvilket kjønn....) søt da ? Jeg døpte den for Henrik. Tror jeg liker guttenavn på H.....i.o..m rottisen min heter Herman :) Nok om det. I dag har jeg informert alle naboene i gata om Henrik ...piggsvinet . Han må vi ta vare på. Piggsvin er flotte nyttedyr....og veldig skjønne.





















Håper alle har hatt, og har like fantastisk sommervær som vi i Vestfold har.....

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)