fredag 30. mai 2008

Nyt sekundene, minuttene og timene......

Tross for at klokka ikke har rukket å bli 09.00 så har jeg allerede vært ute i nydelig morgensol.
I min lune,lille bakhage som er totalt skjermet for all innsyn, men som bader i fantastisk morgensol. Her nyter jeg sekundene....med kaffekopp,Tønsberg Blad og Herman som ligger med et smil rundt munnen, for også han nyter morgenkvisten. Dette er det virkelige "Morgenstund har gull i ...." Trafikken nede på veien er behagelig bakgrunnsstøy, og fugleorkestret med sitt intense spill er den overlegene vinner av alle "morgenlydene" på en solskinnsdag i bakhagen. Disse sekundene, minuttene og timene er for meg som alle vitaminer, tran og aromaterapi på en gang :0)
I dag har jeg mange ting jeg skal prøve å få gjort, tross for en "syk" fot. Jeg har kjøpt en paveljong med beige "tak". Det er masse stenger som skal kobles sammen med nummer, og i riktig rekkefølge.... Har studert tegningen , og Ikeafeelingen kom stupende på fra første stund. Men ! Jeg må ikke miste motet, og jeg er jo stoltere enn en hane hver gang jeg har greid å montere noe på egen hånd. Skal legge inn pauser med belønning for å holde tålmodigheten oppe, men også pga. motivasjonen selvfølgelig...... Tolmodighet og motivasjon er som eneggede tvillinger i min verden ........Jeg legger ut et "skrytebilde" ......når vidunderet er ferdig montert....
Carpe diem !!

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)