mandag 19. mai 2008

Ikke alle dager er like gode...

Kanskje er det "blåmandag" i dag....det har i hvert fall vært en litt tung dag, så langt. Lurer på om jeg begynner å bli litt lei av alle forpliktelsene. Tenker ofte at det skulle vært supert å være gjeldfri.Kunne ha friheten til å gjøre valg,men også velge bort. Av og til oppleves livet som "hakk i plata"...en forferdelig følelse, i min alder. Jeg har så lyst til å gjøre noe helt nytt, og da noe helt annet enn det jeg gjør idag. Det klønete er at jeg ikke helt vet hva det "nye" jeg har så lyst er for noe. Noen ganger tenker jeg at det skulle vært spennende å skrevet en bok.Andre ganger tenker jeg at et malekurs skulle muligens være tingen. Mange mener jo at jeg er kreativ, og har evner. Så tenker jeg at det å være selvstendig næringsdrivende skulle kanskje gitt meg en form for "frihet", i den forstand at jeg kunne hatt en noe mer fleksibel arbeidstid osv.
Hm.....nei, det er ikke så lett å finne ut av alt. Kanskje jeg allerede i morgen våkner opp og føler at hele verden "glitrer" igjen :) God ettermiddag !!
I kveld er det "Ungkaren" på TV.....jiiipiii :0)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)