mandag 12. mai 2008

I min hage



Lenge siden jeg har fått skrevet noen ord i bloggen. Forklaringen er selvfølgelig fantastisk vårvær og travle dager utendørs.

I bakhagen min står epletreet nå i full blomst! Blomstene er utrolig vakre, og jeg skulle ønske at blomstringen aldri tok slutt.








På forsiden av huset går det i hvit og rosa :0)
Klassiske utemøbler jeg aldri blir lei. Det fine med nettopp disse utemøblene er at stilen endres dramatisk alt ettersom hva slags tilbehør jeg velger. Blå puter...og vips så er det maritimt ...






Har et bøketre som gir litt skygge når solen står på midt på dagen. Her har jeg hengt opp noen søte lysholdere..... De er dekorative også uten lys.















I år har jeg kun kjøpt inn forskjellige sorter med Pelargonia (Takk til deg som sendte en mail , det går litt fort noen ganger :) .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er en pelargonia og ikke en petunia :) Flott bilde uansett

Anette sa...

Nå er det rettet opp....Takk takk :)

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)