søndag 25. mai 2008

De virkelige engelene i blant oss

De virkelige engelene i blant oss må være ansatte på Siv Larvik,ortopedisk avdeling E.
Et helt fantastiskt helsepersonell som gjorde alt de kunne for at jeg som pasient skulle ha det bra. Jeg husker selvfølgelig ikke alle navnene , men først og fremst en stor takk til sykepleier Wivi. Hun gav meg en følelse av 100% trygghet, og det er gull verdt når du er dårlig. Hyggelige mennesker på operasjonsstua...Trude som var intensivsykepleier. En fantastisk utråling, og hun var bare fenomenal til å forklare mye på kort tid :) Jeg tenkte" Hun kan sakene sine". Den gode følelsen kom lenge før "likegladsprøyta" var satt. Et annet navn er Tyra, hun også ordnet opp blid og effektiv. Spurte og forsikret seg hele tiden om jeg hadde det bra før operasjonen. På intensivavdelingen fikk Fru Rønne flere timer jobb med meg,men likevel så utrolig vennlig. Hun sto på i timesvis, og hun gjorde sitt ytterste hele tiden. Til slutt, men ikke minst en stor oppmerksomhet til Kirugen selv, Grønneberg. Han tok seg god tid til å forklare meg nær sagt alt fra "A til Å". Her var det rom for å kunne spørre osv. Og det beste med det hele....det var litt humor og fleip.
Jeg kunne ha fortalt så mye mye mer, men dessverre så er hukommelsen en smule forkludret pga. medisiner osv. Uansett, fantastiske mennesker som gjorde mitt opphold på sykehuset til en god opplevelse som jeg kommer til å huske for bestandig. Det er utrolig godt å oppleve og bli tatt oppriktig vare på .....og da på en medmennskelig måte. For det var det medmenneskelige som var så oppriktig blant disse "engelene". De brydde seg seg :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)