søndag 17. august 2008

TILDA

Nå har jeg kjøpt min første pakke med Tilda, og det er hunder :) Blir spennende å se om resultatet blir like fint som bildet på pakka..... litt usikker der. Har klippet ut mønsterdelene nå på morgenkvisten, så får jeg se hva jeg får tid til utover dagen.
Første pri. i dag er å vaske stuevinduene for flueskitt....æsj!! Og deretter få ferdig det lille taket i yttergangen. Har grunnet,men det gjenstår to strøk med fargen "Letthet". Denne fargen har jeg malt de andre takene i + listene, & noen småmøbler som står her og der....
Tilda har en kjempefin nettside som viser mange av de fantastiske koslige
TiLdA - produktene :
http://www.liv-toril.no/Figurer/Tilda.htm

Tone Finnganger som designer TiLdA ....bor i Vestfold :)) Så er det sagt...... Linne`s Hobby i Tønsberg mener jeg selger disse produktene. Jeg kjøpte faktisk Tilda på Norli nede i byen. I denne butikken finner jeg masse mye mer enn bøker .......
Ok. nå må jeg sette igang ...klokka går så forbasket fort på morggenkvisten.... :0)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)