tirsdag 12. august 2008

Stress, maling & innpåslitne veps

Nå har jeg ikke vært inne på bloggen på flere dager ......og det er ikke så rart.... for hos meg er det reine innspurten nå før jobben begynner (hvilket den gjør i morgen). Det er rett og slett latskapen fra alle ukene i sommer som igrunn har stresset meg nå den siste ferieuken. Men!!! På en annen side.......det er noe med å nyte, og kunne unne seg litt latskap også :)
Har malt taker i heimen så det kjennes i både nakke og rygg, men du verden så flott det har blitt. Rommene har blitt mye lysere, og det liker jeg kjempegodt, og så har det lissom blitt mer helhetlig "finish" på rommene.
Siden jeg likevel var igang med malekosten så dro jeg for sikkerhets skyld igang med å pusse opp et dritkjedelig skap og en kommode kjøpt på Ikea. Hvorfor kjøper jeg ofte ting jeg egentlig ikke er helt fornøyd med ??? Svaret må jo være penger og økonomi.....håper jeg .... Uansett, da er det gudskjelov supert å kunne "oppgradere" tingene/møblene med noen strøk maling ...pluss eventuelt litt andre hjelpemidler. Har knipset noen bilder ....sånn "før og etter" :) Skal legge ut bildene seinere...... i dag har jeg ikke tid. Det har regnet i dagevis her på øya , og gresset har da vokst opp til knærne......passe anledningen til å spurte over med gressklipperen.....sånn før neste regnbygge kommer...
Har hatt terrassedøren oppe par timer og jeg blir invadert av veps !!!! Fram med støvsugeren....og igjen med terrassedøra :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)