tirsdag 5. august 2008

Og HØSTEN den kom fort

Oifort høsten kom!
Plutselig så var den her gitt. I går regnet det i bøtter og spann, og temperaturen har dalt betraktelig. Stakk ut i "pysjen" for å hente avisen nå nettopp, og jeg skal si at den friske (småsure) vinden fikk den sist rest av søvn til å forsvinne i rekordfart.......hu hu.....Dette var en stor overgang fra tropevarmen vi har hatt i ukesvis. Til og med nettene her på øya har hatt temperaturer på rundt 20 grader.
Værutsiktene i følge Tønsberg Blad ser heller ikke spesielt lovende ut framover...jeg som trodde at jeg den siste ferieuka skulle boltre meg med masse plass på stranda....så feil kan man ta.
I går brukte jeg regnværsdagen fornuftig og jeg ble ferdig med å male taket på badet.....jippi!! Det ble så fint og lyst. I dag skal det vaskes på både vegger og gulv, og skapet trenger en skikkelig opprydding. Har en fornemelse av at jeg kan rydde vekk solkremer og after sun produktene.
Nå har jeg jammen meg gjort om på malen IGJEN!! Skjønner neimen ikke hvorfor jeg ikke kan få midtstilt bildet der øverst på siden....ser ikke fint ut,men har ikke tid til å gjøre noe med den saken nå.....Ikke fortvil......det blir sikkert ikke siste gangen jeg prøver ut maler.... :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)