lørdag 2. august 2008

De små små "ting"

Jeg elsker detaljer uansett hva det måtte være. Og disse bildene er et godt eksempel på hva jeg mener :)

Jeg hadde noen venninner på middag for noen dager siden, og da fikk jeg en nydelig blomst (og vin) kjøpt på Tornerose. Tornerose gir det lille ekstra som i hvert fall jeg blir begeistret av. Blomsten som hadde en delikat pastell rosa farge var pakket vakkert inn i papir som bare passet helt perfekt, og se på papirposen da......koselig ?





En hvit kjedelig papirpose blir rett og slett et blikkfang med denne Lavendelen......



NYE FAMILIEMEDLEMMER:


Bitte lite akvarium (19 ltr.) som er akkurat passe stort i den lille stua mi


Her er tre av de fire fiskene....... "Lille MY" har en tendens til å gjemme seg i plantene.....derfor er hun ikke med på bildet :)

Herman (rottisen) ble helt "oppslukt" av fiskene. Han blunker og skakker på hodet....hm.....underlige skapninger tenker han nok...





Utrolig altså ....men disse fiskene bidrar til en koselig atmosfære de også ......uansett om de ikke gir lyd fra seg :)
Hva blir det neste spurte datteren min.....Kanskje par undulater :) Jeg skulle sikkert hatt jobbet i dyrebutikk eller bodd på gård og hatt det som Emil i Atsrid Lindgrens verden......Dyr er bra for sjel og sinn
So it is........




1 kommentar:

Min Verden sa...

Yes, I know. Det var derfor den ble lagt litt til på vent. Leste jo Drageløperen og det var jo litt av hvert der også... Det ble hodejegerne og den er råbra synes jeg. Har hørt litt forskjellig om den og det er ingen Harry Hole bok. Så søte fisker og posen var stilig. Helt enig - ikke mye som skal til. Gratulerer med tallerkner og bokser også :) Roser er bare toppen! Hanne

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)