fredag 22. august 2008

Rikt indre liv......

Endelig!!
I dag er det fredag ....herlig :) Det har vært kjempetøft å begynne på jobben igjen etter en lang god sommerferie. Hverdagen har lett for å bli preget av stress og mas. På jobben er det titusen ting som skulle vært i orden før skoleoppstart,men slik fungerer det jo aldri hos oss....dessverre.... Hadde norsk skole vært en privat bedrift så hadde det gått at "dundass".....og det ganske så raskt.
I kveld skal jeg se filmen Mamma Mia sammen med datteren min, og jeg gleder med skikkelig. Filmen har jo fått terningkast 6, så det virker lovende. Kanskje det blir litt tapas eller en pizza etterpå.....får se hva jeg orker når jeg kommer hjem i ettermiddag....lage middag eller ikke.
I morgen blir jeg hentet klokka ti , og da er det Oslo tur. Venninner på overnattingstur i Oslo :) .....det blir lunsj, shooping og ut på kvelden. Det er viktig å ha positive gjøremål å se fram til hvis hverdagen er tøff. En kollega sa: "Du må ha et rikt indre liv, og et godt privatliv for å overleve i denne jobben".....hm....litt bekymringsfullt egentlig,men det er vel flere der ute i verden som kanskje kjenner seg igjen ....ikke vet jeg.
Denne morgenen er jo helt fantastisk for min del. Jeg skal nemlig handle inn diverse ting for jobben når butikkene åpner kl. 09.00......så i dag kunne jeg sove helt til kl. syv...wow!! Usj, dette ble kanskje et litt sutrete innlegg på bloggen.....

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)