torsdag 28. august 2008

Masi på en torsdag da gitt ......

Og her sitter jeg på en torsdags ettermiddag.Nyter et glass rød Masi inntil varm tunfisksalat med pasta,spinat og selvfølgelig broccoli (det spiser jeg jo nesten hele uka gjennom). Temperaturen er tilfredstillende, og sola er på plass. Har ikke andre forpliktelser denne ettermiddagen enn en skogtur med Herman.Og skogtur etter en lang hektisk dag på jobben.... er og blir medisin for kropp og sjel! Rusleturen hver ettermiddag er reine renselsesprosessen. Jeg tømmer hodet for alt som ikke skal være der ...... og det greidde jeg ikke før Herman kom inn i mitt liv. Da var ofte jobben med meg i tanker og handling til seint på kveld. Til og med da jeg så på TV kunne jeg ta meg i å fundere på saker og ting. Jammen godt at den uvanen er borte.
I morgen er det allerede fredag, og det blir skjønt å reise rett fra jobben til frisøren.Jeg gleder meg!! Nydelig å avslutte uken med noe koselig eller behagelig....helst begge deler. Hos frisøren min får jeg god service betandig, og det er så herlig når jeg er litt sliten. På lørdag er jeg bedt på sommerens siste fest på en restaurant i Tønsberg. Koselig å ha facebookvenner som husker på meg når det skjer litt ekstra :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)