tirsdag 26. august 2008

Godt arbeidsmiljø

Har du tenkt på hvor viktig det er med godt arbeidsmiljø på jobben ? Det har jeg...i hvert fall. Jeg kom hjem for ca. en time siden, og nå har jeg sittet å tenkt i gjennom personalmøtet vi hadde i ettermiddag på jobben.

Ca åtte av ti saker er mer eller mindre tynget av negative "ting". Denne "dosen" får vi opp til par ganger i uken. I bilen hjemmover var det kø, og jeg kom tilfeldigvis til å titte meg selv i speilet...Usj !!!....Bare etter par uker på jobb ser jeg dødssliten og dratt ut i ansiktet, og jeg ser bleik og tufsete ut. Allerede nå kjenner jeg at stive skuldre og en verkende nakke er iferd med å komme tilbake. I sommer var jeg helt symptomfri.

Ok. Her er det en ting som gjelder...."Jeg kan forandre meg selv ,men ikke verden". Ergo så må jeg gjøre som en del andre kolleger har gjort, og det er å finne en annen jobb rett og slett. Yrket vårt, og arbeidsstedet har vært under en total forvandling de siste ti årene. Selve profesjonen vår er snart bare "pjatt" uten innhold og mening. Harelabb - skole er faktisk det vi tilbyr ungene våre.

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)