mandag 24. mars 2008

Mine siste " funn"

Jeg er dessverre veldig svak for krimskrams, eller småting om du vil.På lørdag kom jeg over blant annet dette søte, og utrolig koselige skiltet.
Skiltet kjøpte jeg i butikken "Fryd for øyet". Det er en blomste/interiørbutikk som ligger på Kaldnes brygge, og her er det farlig fort gjort å bruke noen slanter.

Det ble flere kjøp på lørdag :) Var innom "Sofies Villa" på Teie. En kjempestor butikk som nær sagt har alt jeg kan tenke meg......

Den lille hylla med speil og skuffer passet perfekt i min lille yttergang.

Speilet er akkurat stort nok til at det fungerer som et speil, og de små skuffene er fine til nøkler ol.
Yttergangen, eller antre`n om du vil er det første rommet i huset. Yttergangen er rommet som gir det aller første inntrykket av hjemmet mitt.... til mine besøkende.
Lyse, delikate farger,små koselige detaljer,men ikke for mange.... er mitt tips til dette rommet.

Dette skiltet måtte jeg selvfølgelig kjøpe...... Traff min humor på direkten :)
Helt naturlig å henge viktig informasjon i yttergangen.....da vet alle hva reglene er hos meg, og det lenge før de rekker å henge av seg yttertøyet ..... :)


Hva er nydeligere enn Orkide` i full blomst ?
Har holdt liv i blomsten i snart to mnd. Utrolig!! De må ha lys, og aldri ha vann i potteskjuleren......har jeg funnet ut. La blomsten tørke skikkelig opp mellom hver gang. Jeg holder blomsten under springen når den vannes.



























Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)