lørdag 22. mars 2008

Husk! Du er ikke, du blir...... :)

Har egentlig aldri vært så opptatt av å skrive. Synes rett og slett det er vanskelig å formidle tankene ned på et "papir"...det blir aldri det samme som det jeg tenkte. Blir for mange ting å konsentrere seg om på en og samme tid. Innholdet blir selvfølgelig viet størst oppmerksomhet, men i tillegg kommer ordvalg, og det skjer da aldri når jeg pusler rundt med diverse tanker i hodet. Ordvalget blir altså en viktig greie, og ikke minst rettskriving, grammatikk,setningsoppbygging,avsnitt og tegnsetting. Phu....er det rart at også erfarne forfattere for skrivesperrer.

Uansett, det var godt å komme igang med Bloggen. Ingen stor greie,men det var enda et valg som bare var mitt. Og! Dette hadde jeg lyst til, og kun for min egen del.

Vil du virkelig legge ut tankene dine på nettet, spurte en venninne."Du blottlegger deg veldig da". Jeg tenkte, hva har jeg å frykte.......? Jeg er jo forfatteren, og i så måte velger jeg fritt hva jeg skal skrive om. "Nei, dette er ikke skummelt," svarte jeg. Bloggen skal være mitt fristed :)
Skal straks legge ut flotte bilder som er "Fryd for øyet"

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)