lørdag 22. mars 2008

De små ting

Eventyrlig og trollsk ! Dette gir meg sjelefred.

For snart to år siden kjøpte jeg en hund.
Det er en rottweiler som lyder navnet Herman. Det har blitt mange turer i skog og mark etter det nye familiemedlemmet ankom. Uansett vær,vind, og årstider.
Høres kanskje litt "enkelt" ut , men jeg har oppdaget været på en ny måte, og det samme gjelder årstidene. Nå lever jeg i og med .........Jeg greier å nyte de grå dagene. Jeg er ikke et utpreget friluftsmenneske, er ingen kvinnelig utgave av Lars Monsen for å si det sånn.

Har etter hvert skjønt at også i voksen alder er det mulig å oppdage nye sider ved seg selv......For ca. fire år siden røykte jeg rundt 20 sigaretter om dagen, og satt time på time foran en datamaskin. Hadde masse vondt i hodet, kronisk tett i bihulen og kolestrolet hadde for høye verdier. Plagene er i dag borte!

Tar stadig med meg et kamera når vi er ute på de daglige turene.
De små ting har fått en annen dimensjon, og til tider knispser jeg i vei. Natur blir ikke det samme gjennom ei linse som i virkeligheten, naturlig nok :)




GOD PÅSKE !

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)