tirsdag 1. april 2008

Et bitte lite hjørne i gangen

Har endelig fått gjort noe i trappeoppgangen. Et bitte lite hjørne hvor jeg har fått plass til et bord og par bilder. Her slipper det ikke nok lys til ... derfor måtte jeg ty til noen kunstige blomster. Kunstige blomster kan være veldig dekorativt og koselig.
"Bordet" er egentlig et tranchebord i furu , kjøpt for en billig penge på Ikea. Malte det opp i samme hvitfargen som listene i gangen. Smak og behag, men jeg synes det er fint å bruke litt forskjellige hvitnyanser/farger i.o.m jeg har lyse farger i hele huset (lille huset). Å bruke kun en hvitfarge gir ofte en steril og "livløs" look.
Har holdt på med oppussing av huset, og oppussing og maling av gamle møbler i akkurat ett år. Lurer på om jeg noen gang blir ferdig ? Dette er en "hobby" for livstid :)Er superfornøyd og stolt hver gang jeg avslutter et prosjekt......greia er at da har jeg allerede planlagt to tre nye....arbeidsmauer :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)