lørdag 5. april 2008

Bloggens verden

Har sust rundt i bloggens verden på morgenkvisten. Jeg er ganske enkelt imponert over mange av bloggene jeg har sett.... og lest. Det er bloggere som virkelig har lagt sin sjel i en utrolig flott utforming ,og nydelig fargesammensetning med bilder ol. i bloggen. Enkelte har innlegg som er helt supre! Les og lær....... Det må jo være mange mennesker der ute som bruker masse tid på bloggen sin, og som har dette som en hobby. Bloggenes innhold har en variasjon og bredde som er helt ufattelig.......At vi mennesker er forskjellig skrudd sammen blir til de grader bekreftet også i bloggens verden:)
Jeg har funnet en bloggside som jeg falt pladask for "Min verden" . Her finner jeg masse spennende innlegg og bilder om hagen. Dette er en "Se, les og lær" blogg for hageentusiaster.
Det er mange bloggere som har utrolig masse å tilby rundt temaet interiør. Vil påstå at det er mer nyttig og spennende innlegg å hente i bloggene enn i interiørmagasinene.
Lenge leve Bloggen !! :0)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)