søndag 13. april 2008

Happy ending....

Så utrolig koselig å avslutte uka med tur i skogen. Få frisk luft,høre et orkester av småfugl som kvittrer, se nydelig "tepper" med hvitveis, og møte hyggelige mennesker som skryter av en veloppdragen rottweiler......
Jeg er på ingen måte bortskjemt med mennesker som kommer bort å spør om de kan hilse på "den flotte hunden".. Jeg blir mer lykkelig av å få ros av Herman jeg, enn da jeg fikk go ord om datteren min på konfransetimene :0) I dag møtte jeg altså slike mennesker som synes Herman var en flott og veloppdragen rottisgutt. Og det er jo nettopp det han er!!! Men ! Dessverre blir han ofte sett på som en farlig "kamphund" (idiotisk navn...) og det vanker ofte ubehagelige kommentarer....nok om det. I dag var vi begge kjempeglade da vi kom hjem etter kveldsturen vår. Takk til disse søte menneskene vi møtte..... God søndags kveld :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)