fredag 4. april 2008

Et gammelt furuskap....

Jeg har kjøpt et gammelt skap på Finn. Først gikk jeg på med to strøk kvistlakk, og et strøk med heftgrunning. Neste skritt er å male skapet med to strøk interiørmaling, i fargen Sjel. Skal etterhvert gå over med pussepapir får å prøve å få fram en litt slitt look. Skal bytte ut de kjedelige orginalknottene..... kanskje til noen i porselen?
Håper jeg kan legge ut et bilde eller to av det endelige resultatet, om ikke altfor lenge.

Pusse opp møbler er tidskrevende,men kjempegøy dersom resultatet blir bra.
Viktig å ta seg tid til å teipe vinduene skikkelig, skru av "ting og tang" som ikke skal ha maling på. Skikkelige malingkoster betyr faktisk ganske mye.Ikke noe er kjedeligere enn koster som røyter ....




Håper jeg får gjort mye i løpet av denne helgen. Gleder meg til å fylle skapet med stæsj og krims krams :)

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)