tirsdag 14. oktober 2008

Majestetisk dørmatte og EN lun yttergang

Dette er bare helt sykt. . . . .vanvittig . . . . .galskap !!!
Tenk at jeg ikke har vært inne å skrevet et eneste ord siden 30. sep. !!! Hvorfor?? Fordi tiden min rett og slett har vært så presset at jeg ikke har hatt samvittighet til å bruke ti minuttter på bloggen min engang .....skjønner du.....? Nei, det håper jeg inderlig ikke at du gjør, for å si det sånn. De siste ukene har vær bånn i bøtta eller noe som er verre....fy av meg :(Håper det blir lenge til at jeg igjen går å drømmer om at døgnet skulle hatt 30 timer.....for at jeg skal komme ajour.
Over til noe koselig:0)
Har i dag gjort noe jeg stortrives med..... og det er å handle "ting & tang" til heimen. Nå tenker kanskje noen " ok, hun er en trøste-shopper".....Stakkars! Joda, jeg er sikkert litt trøsteshopper, men det ekke noe grunn til å synes synd på meg :)
Har vært på FRISK BRIS, en supertrivelig butikk på Borgheim (som er et lite sted ca. ti min. kjøring fra Tønsberg sentrum.....ut på Nøtterøy/mot Tjøme). I denne butikken som er "koblet" sammen med Nøtterøy Bakeri har bare ( i tillegg til nydelig duft av bakst:) utrolig mye fint intriør. "Stigen" nedenfor er kjøpt på Frisk Bris. Stigen fant seg naturlig til rette på mitt hvite soverom :) Pleddet til småkalde høstkvelder henger klart.

Nå som det er høst ville jeg ha en lunere yttergang, og jeg fant denne kjempesøte ullryen på FRISK BRIS.




Blomstene er håndsydde :)




Hadde lyst til å gi inngangspartiet et lite "løft".
På LUNE HJEM i Øvre lang gate fant jeg denne koselige ...litt majestetiske dørmatten :) LUNE HJEM er enda en ny intriør....chabby.....fransk landstil....butikk som har åpnet i et lite,men utrolig koselig lokale i Tønberg. Lune Hjem har en nettbutikk som har eksistert en god stund.


Kommer innom å skriver mer i morgen :)




Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)