fredag 14. november 2008

Førjulstid

Nå er jula på plass hos handelstanden i Tønsberg............Glitrende juletrær både ute og inne "pisker" opp folks panikkartede julehandel. De ivrigste er igang med julepakker,julepynt, og juleantrekk til både julebord og julefeiring. Mathamstringen er rett rundt hjørnet.

Ja, jeg kommer nok ikke unna et antrekk i forbindelse med julen jeg heller, men pakkeracet slipper jeg år. Julen skal tilbringes i Dubai, og 22 reiser jeg. Jeg skal ha en pakkefri jul år.

Sparer ikke ei krone på dra bort. for hunden skal på hundepensjonat, og det koster jo en liten formue i seg selv. Dessuten har jeg tenkt å virkelig kose meg i adventstiden med god mat, og pynte heimen med koselige blomster og løker. Skal i hvert fall ha par adventssammenkomster med mat og tilbehør.....og da går det jo fort noen kroner. Så!! Uansett....det er og blir dyrt å leve............. også i førjulstiden.

I dag var jeg feks. hos frisøren .....og med 500 kroner i parkeringsbot så kom denne luksusen på den nette summen av 1900,- .............

De "rike" har det jammen godt :))

Ingen kommentarer:

VELKOMMEN TILBAKE :0)

VELKOMMEN TILBAKE :0)